Det droppar ständigt från beredaren. Nibe er56-r 300.
Jag är dålig på detta område och vad saker heter.
Men ska försöka antar att det e säkerhetsventilen som läcker.
Skruvade loss ventilen och den ser inte ut som de "brukar" va nere hos badochvärme som e störst på detta här i Skövde...
Han förstod inte vad det va eller hur jag menar. Ofta sitter säkerhetsventil i en "hållare" men denna sitter direkt i hela klumpen under beredare.
Bifogar bilder i stället och hoppas ni fattar.
Jag är dålig på detta område och vad saker heter.
Men ska försöka antar att det e säkerhetsventilen som läcker.
Skruvade loss ventilen och den ser inte ut som de "brukar" va nere hos badochvärme som e störst på detta här i Skövde...
Han förstod inte vad det va eller hur jag menar. Ofta sitter säkerhetsventil i en "hållare" men denna sitter direkt i hela klumpen under beredare.
Bifogar bilder i stället och hoppas ni fattar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
M
Marcussjogren
Medlem
· Västra Götaland
· 3 081 inlägg
Marcussjogren
Medlem
- Västra Götaland
- 3 081 inlägg
Säkerhetsventilen skall motioneras två gånger per år (enl tillverkarna), så det kan vara ide att prova att göra det. Brukar kunna avhjälpa problem med läckage.
TÄNK PÅ att vattnet som kommer ut är VARMT och inte sådär skönt varmt utan VARMT
TÄNK PÅ att vattnet som kommer ut är VARMT och inte sådär skönt varmt utan VARMT
Jag ser inte heller bilderna, varesig jag är inloggad i appen eller kör vanliga siten, misstänker att det har att göra med att du länkar bilderna till någon lokal lagringsplats som du har tillgång till men som vi inte har tillgång till.
Klicka här för att svara