Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ja, det är ju i slangen vattnet skall vara och inte utanför..
Det läcker en del när vattnet är på, men helt tätt när vattnet är avstängt. Kommunalt vatten men hyfsat mycket kalk i ändå. Gissar att det är en utkastare från Vårgårda så förhoppningsvis finns en reservdel att tillgå så jag slipper byta hela.
Något förslag på vad/var jag bör kolla?