Hej! Har fått problem med min vägghängda toalett.
När den ska fylla upp cicsternen så flyter breddavloppsröret upp så det nya vattnet rinner ut i toaletten vilket resulterar i att vattennivån aldrig når dit den ska. Trycker jag ner den med fingret så sluter den tätt, så känns inte som felet är tätningsringen heller.
Jag har tagit isär allt och monterat tillbaka men hittar inga trasiga delar.
Någon som har något tips innan jag ringer in rörmokare?
Är en ifö sign med inbyggd cicstern.