Har en Husqvarna QB6221l som är från 2008. Integrerad diskmaskin och fungerar bra.
Idag så såg jag vatten som kröp ut under sockeln, och vi öppnade upp och såg att under själva diskmaskinen är det en liten plastlåda som verkar vara fylld med vatten och när vi petar på den så svämmar det över. Går det att byta denna eller är det något som är sönder inuti som gör att det droppar ner dit? Någon som har erfarenhet av detta?
Tack!