Har en Husqvarna QB6221l som är från 2008. Integrerad diskmaskin och fungerar bra.
Idag så såg jag vatten som kröp ut under sockeln, och vi öppnade upp och såg att under själva diskmaskinen är det en liten plastlåda som verkar vara fylld med vatten och när vi petar på den så svämmar det över. Går det att byta denna eller är det något som är sönder inuti som gör att det droppar ner dit? Någon som har erfarenhet av detta?

Tack!
 
P
du har en läcka högre upp
kan vara nästan vad som helst

täppt slang mellan lunga och tråg
stigrörets anslutning vid värmare
avloppsslangens anslutning vid pump eller dess skarv
någon av anslutningarna från tråget
ta fram maskinen och plocka bort alla plåtar och titta
 
  • Gilla
Tony Wanderoy
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.