Jag har idag ett kök från Puustelli med träfärgade luckor och stommor.
Jag är inte jätteförtjust i detta utseende egentligen. Jag är också osäker på hur populärt detta utseende är när jag sen ska sälja lägenheten.
Jag funderar på att lacka skåpluckorna vita. Jag har sett att det finns hur många firmor som helst där man kan haka av sina luckor och lämna in dem. Men hur blir det då med själva stommarna och själva insidan av skåpet om det bara är själva luckan man lackar vit?
Ska man ha luckorna vita och sidorna och insidan träfärgade? Det blir väl rätt konstigt?
Eller hur gör man för att lacka sidorna också?
Bifogar foto här.
Tacksam för hjälp!
Jag är inte jätteförtjust i detta utseende egentligen. Jag är också osäker på hur populärt detta utseende är när jag sen ska sälja lägenheten.
Jag funderar på att lacka skåpluckorna vita. Jag har sett att det finns hur många firmor som helst där man kan haka av sina luckor och lämna in dem. Men hur blir det då med själva stommarna och själva insidan av skåpet om det bara är själva luckan man lackar vit?
Ska man ha luckorna vita och sidorna och insidan träfärgade? Det blir väl rätt konstigt?
Eller hur gör man för att lacka sidorna också?
Bifogar foto här.
Tacksam för hjälp!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag vet inte om detta var en alltför dum fråga?
Hoppas inte.
Hoppas inte.
Jag har nu kommit fram till att det smartaste bara är att beställa nya vita luckor i högglans vit.
Även nya täcksidor går bra att beställa.
Frågan är det blir snyggt att kombinera detta med att bara måla den vita stommen?
Om det ser konstigt ut med handmålad stomme och högblanka luckor t.ex?
Även nya täcksidor går bra att beställa.
Frågan är det blir snyggt att kombinera detta med att bara måla den vita stommen?
Om det ser konstigt ut med handmålad stomme och högblanka luckor t.ex?
Klicka här för att svara