Vi har ett hus som är byggt - 46, vi köpte det av en "finne" som vi tyvärr försent insåg var slarvig med det som är gjorts med huset. Det är plåttak(2 vån ganska högt) och sen ett tag tillbaka läcker det, troligtvis har det läckt redan innan vi köpte huset för balkarna är murkna. Vi kan inte hitta läckan och innertaket rasar snart om det regnar mer,det är mögel i intill liggande badrum. Vi vet att vi måste riva och sätta nya balkar osv, men yttertaket?? Ska man anlita plåtslagare? Vi har byggare i släkten men inte plåtkunniga... :-/ >
