Hillpinch #1 Medlem · Värnamo · 180 inlägg 19 jul 2020 23:30 Hillpinch Medlem Värnamo 180 inlägg 19 jul 2020 23:30 #1 Hej! Ska hyvla av den tråkiga ytan på bordskivan, jag föreslog för sambon att ta hela bordet när man ändå håller på. Något tveksamt svar tillbaka Men jag har redan hyvlat klaff-skivan och det funkar fint. Hur går jag vidare nu? Lack, bets annat? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej! Ska hyvla av den tråkiga ytan på bordskivan, jag föreslog för sambon att ta hela bordet när man ändå håller på. Något tveksamt svar tillbaka Men jag har redan hyvlat klaff-skivan och det funkar fint. Hur går jag vidare nu? Lack, bets annat? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
SkitOxe #2 Medlem · 178 inlägg 20 jul 2020 08:08 SkitOxe Medlem 178 inlägg 20 jul 2020 08:08 #2 Måla med vad du nu vill att den ska ha för något. T ex lasyr. Ett bra tips är att efter det så stryker du på ett lager golvlack då denna är riktigt stryktålig och skyddar under underliggande färg bra.
Måla med vad du nu vill att den ska ha för något. T ex lasyr. Ett bra tips är att efter det så stryker du på ett lager golvlack då denna är riktigt stryktålig och skyddar under underliggande färg bra.
Hillpinch #3 Medlem · Värnamo · 180 inlägg 20 jul 2020 17:24 Hillpinch Medlem Värnamo 180 inlägg 20 jul 2020 17:24 #3 Det blev Zar. Dock hinner jag inte börja med projektet just nu, råkar visst få besök om ett par dagar. Ska provmåla en träbit först. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Det blev Zar. Dock hinner jag inte börja med projektet just nu, råkar visst få besök om ett par dagar. Ska provmåla en träbit först. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder