Hej!

Önskar förslag på planering i ett L-format kök.
Långsidan är 4.0 m med en del om 1,5 m...så kan sopsortering (skåp) vara i hörnan? Var gör man då av dm och kan man kombinera med ett dubbelt högskåp på något sätt?

Andra tips? 8-)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.