Hej gott folk. Håller på å renoverar hemma, hela köket är nytt och skulle in med sidebyside kylskåpet idag, väl på plats så lutar det så in åt helvete bakåt... golvet är rakt och finns inget annat än två ställbata fötter längst fram. Har googlat, sökt på Youtube och läst manualen.. fattar inte vad jag ska göra! Masonit? Ska ju vara rakt..
Nylagt golv där under också.
Tack på förhand!
Nylagt golv där under också.
Tack på förhand!
Flera asientillverkare bla L G så lutar skåpen kraftfullt bakåt, varför vet jag inte men det kan ju bero på att man vill säkerställa att dörrarna stängs helt och hålls stängda.
Justermöjligheter för dessa saknas jämförelsevis alltid.
Detta skåpet är med stor sannolikhet dock tillverkat av Vestel i Turkiet.
Justermöjligheter för dessa saknas jämförelsevis alltid.
Detta skåpet är med stor sannolikhet dock tillverkat av Vestel i Turkiet.
Redigerat av moderator:
Fixar det så fort jag kommer hem!
Frågan är om jag kan lägga kilar så den blir rak utan att få problem med tyngd framåt eller dylikt..
Ah okej! Är lite nojig för att det ska bli ostbit, inga problem för dig?
ostbitarna tar mössen hand om....
Det blir helt stabilt, remsan är typ 15cmx90cm, vanlig 3mm masonite. Lade dit den tillfälligt bara för 7år sedan och hade väl tänkt att se om fötterna bak gick att justera men sen kom nått viktigare imellan......
Det blir helt stabilt, remsan är typ 15cmx90cm, vanlig 3mm masonite. Lade dit den tillfälligt bara för 7år sedan och hade väl tänkt att se om fötterna bak gick att justera men sen kom nått viktigare imellan......
Klicka här för att svara