Jag söker efter ett högt kylskåp helst upp mot 180cm men med en maxbredd på 58 cm för att passa in i den befintliga stommen. Någon som känner till om det finns något liknande på marknaden. Alla jag hittat är 60 cm breda om man vill ha dem höga och då passar de inte in i stommen...
 
Tack! Bra, Ska kolla vidare där.
 
Stefan N Stefan N skrev:
Ett inbyggnadsskåp är det du ska ha, jag har beställt detta till mitt kök. [länk]
Stefan N Stefan N skrev:
Ett inbyggnadsskåp är det du ska ha, jag har beställt detta till mitt kök. [länk]
Stefan N Stefan N skrev:
Ett inbyggnadsskåp är det du ska ha, jag har beställt detta till mitt kök. [länk]
Tack för tipset!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.