1 172 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Kylskåp havererat? - hjälp tack
När vi kom hem efter en veckas bortavaro blinkade temperaturvakten på kylskåpet och temperaturen pendlar mellan 10-17 grader, all mitt i rötmånaden.
Kompressorn är glödhet, trots att det är god ventilation bakom skåpet, men som sagt är det varmt i skåpet.
Enligt inringd hjälp finns det kylmedel och kompressorn är OK. Troligen är det styrkortet som har lagt av i värmen.
- Finns det någom annan felkälla eller ngt annat man kan göra än att invänta tekniker?
Kompressorn är glödhet, trots att det är god ventilation bakom skåpet, men som sagt är det varmt i skåpet.
Enligt inringd hjälp finns det kylmedel och kompressorn är OK. Troligen är det styrkortet som har lagt av i värmen.
- Finns det någom annan felkälla eller ngt annat man kan göra än att invänta tekniker?
Klicka här för att svara