2 210 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Kylfryskombo Fisher & Paykel
(Fisher & Paykel E522EZFD-R http://www.tretti.se/vitvaror/kombinerad-kyl-frys/kyl-over-frys/fisher-och-paykel-e522ezfd-r)
Någon med erfarenheter av denna apparat? Verkar finnas i två modeller, en med och en utan dispenser/ismaskin. Undrar:
1. Enligt produktkatalogen är yttermåtten desamma (isvarianten 0,5 cm högre) och invändig volym skiljer sig enbart på en liter. Kan det verkligen stämma??? Uppgifterna på tretti.se säger något annat.
2. Någon med erfarenhet av inbyggnadskittet vad är detta, hur ser det ut, pris?
3. Hur tänker ni kring placeringen, i nivå med kabinett så dörren kan öppnas 160 grader eller i nivå med dörr men då kan denna bara öppnas 90 grader?
Tack på förhand
Någon med erfarenheter av denna apparat? Verkar finnas i två modeller, en med och en utan dispenser/ismaskin. Undrar:
1. Enligt produktkatalogen är yttermåtten desamma (isvarianten 0,5 cm högre) och invändig volym skiljer sig enbart på en liter. Kan det verkligen stämma??? Uppgifterna på tretti.se säger något annat.
2. Någon med erfarenhet av inbyggnadskittet vad är detta, hur ser det ut, pris?
3. Hur tänker ni kring placeringen, i nivå med kabinett så dörren kan öppnas 160 grader eller i nivå med dörr men då kan denna bara öppnas 90 grader?
Tack på förhand
Nya Zeeländskt märke, vanligt i Australien också. Så kanske du kan hitta mer info på nätet därifrån.
Hade en ny FP kyl/frys i förra lägenheten och tyckte den verkade vara rätt rejäl, men har ingen aning om vad ryktet är överlag. De har rätt häftiga diskmaskiner i alla fall.
Hade en ny FP kyl/frys i förra lägenheten och tyckte den verkade vara rätt rejäl, men har ingen aning om vad ryktet är överlag. De har rätt häftiga diskmaskiner i alla fall.
Jag var intresserad av deras innovativa diskmaskin med 2 separata oberoende disklådor. Då jag surfade runt hittade jag ett konsumentforum i USA där det kommaterades om produkt ifråga och att man med deras produkter fått nya vänner. Servicetekniker blev som en extra familjemedlem. Om det även gäller för andra produkter vet jag inte men kolla noga!
Klicka här för att svara