1 318 läst ·
4 svar
1k läst
4 svar
Kylfrys helt i rostfritt
Är på jakt efter en kombinerad kyl/frys, ca 180x60x60. Då ena sidan kommer att vara exponerad är det av vikt att hela kylfrysen har samma finish som dörrarna, dvs rostfritt, och inte grå ful plast. Handlarna i Gbg har beränsat med utställningsex av just den här typen, och på näthandlarna är det svårt att se på bilderna eller läsa sig till hur det ligger till.
Så jag undrar kort och gott ifall nån har tips på någon modell som uppfyller mina kriterier? Mile har en som Mediamarkt säljer för ca 15 000, som är supersnygg, men det är lite väl dyrt känner jag...
Tack!
/Arty
Så jag undrar kort och gott ifall nån har tips på någon modell som uppfyller mina kriterier? Mile har en som Mediamarkt säljer för ca 15 000, som är supersnygg, men det är lite väl dyrt känner jag...
Tack!
/Arty
Jag vet att siemens kylar och frysar har samma finish runt om, om dom har någon modell som passar dig vet jag däremot inte, 
Fast i och med att de står någon cm från vägg, så syns slingorna på baksidan.
Fast i och med att de står någon cm från vägg, så syns slingorna på baksidan.
Blir en billigare variant, Bosch KGV36X73SD som vi bygger in med täckskiva i rostfritt. Tror det kan bli riktigt slickt, då bänkskivorna blir i rostfritt också.
GRAM KF320-01 var en het kandidat, men nu sparade jag typ 5000:- på att göra såhär istället. Och det är ju alltid roligare med egna speciallösningar på något sätt =)
GRAM KF320-01 var en het kandidat, men nu sparade jag typ 5000:- på att göra såhär istället. Och det är ju alltid roligare med egna speciallösningar på något sätt =)
Klicka här för att svara