Har ett RDAC- aggregat som gått klanderfritt i 20år.
Efter en varm sommar, undrar jag om man kan montera en kylare efter aggregatet i
systemet för att sänka temperaturen inomhus. Nu undrar jag om det finns sådana på marknaden. Jag har tillgång till kallt vatten från djuphål, så det är inget problem.