Har ett RDAC- aggregat som gått klanderfritt i 20år.
Efter en varm sommar, undrar jag om man kan montera en kylare efter aggregatet i
systemet för att sänka temperaturen inomhus. Nu undrar jag om det finns sådana på marknaden. Jag har tillgång till kallt vatten från djuphål, så det är inget problem.
 
Det finns små smidiga kylbatterier man kan använda till"villaaggregat", vet tyvärr inte var man kan köpa ett som privatperson.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.