1 360 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Kvik mörk ek alu - några erfarenheter?
Vi är inne på Kviks mörk ek alu (eller vi har väl i princip bestämt oss).
Är det någon som har det så man få se lite bilder och få tips om det är praktiskt, opraktiskt, man tröttnar fort på det..... etc.
Länk till Kviks hemsida och mörk ek alu...
www.kvik.se/product.asp
Är det någon som har det så man få se lite bilder och få tips om det är praktiskt, opraktiskt, man tröttnar fort på det..... etc.
Länk till Kviks hemsida och mörk ek alu...
www.kvik.se/product.asp
Jag köpte ett kvick-kök i januari, med vita lådor nertill och mörk ek alu på ett högskåp till höger, på inbyggnadsugnens skåp till vänster,och på tre överskåp. Det som vi tycker är väldigt bra med dem (förutom att de är snygga då) är att de inte tar åt sig skit så lätt, och är väldigt lätta att få rena från typ fett.
Bilder?gnistjagare skrev:Jag köpte ett kvick-kök i januari, med vita lådor nertill och mörk ek alu på ett högskåp till höger, på inbyggnadsugnens skåp till vänster,och på tre överskåp. Det som vi tycker är väldigt bra med dem (förutom att de är snygga då) är att de inte tar åt sig skit så lätt, och är väldigt lätta att få rena från typ fett.
Klicka här för att svara