3 054 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
kvalitetsansvirig i Sth (Täby)
Vid vår slutbesiktning för två månader sen hade vi en bra GARBO-besiktningsman. Opartisk och noggrann. Han kör även uppdrag som kvalitetsansvarig. Han hette (och heter väl fortfarande) Anders Johansson. Firman var "Villakonsulten i Täby".
Den kvalitetsansvarig vi hade (en annan person alltså) såg vi inte mycket av. Vi träffade honom endast en gång - på byggsamrådsmötet med kommunen. Han kan vi inte rekommendera...
Den kvalitetsansvarig vi hade (en annan person alltså) såg vi inte mycket av. Vi träffade honom endast en gång - på byggsamrådsmötet med kommunen. Han kan vi inte rekommendera...
Klicka här för att svara