Är det någon som har erfarenhet av bra/dåliga kvalitetsansvariga i norra stockholm? Någon att rekommendera/avråda från? Nått annat man ska tänka på vid val av kvalitetsansvarig?
 
Ingen som har några tips?
 
Vid vår slutbesiktning för två månader sen hade vi en bra GARBO-besiktningsman. Opartisk och noggrann. Han kör även uppdrag som kvalitetsansvarig. Han hette (och heter väl fortfarande) Anders Johansson. Firman var "Villakonsulten i Täby".
Den kvalitetsansvarig vi hade (en annan person alltså) såg vi inte mycket av. Vi träffade honom endast en gång - på byggsamrådsmötet med kommunen. Han kan vi inte rekommendera...
 
Tack för tipset! Kan du inte skicka ett meddelande till mig om den dåliga killen, så att jag slipper honom?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.