H Helgonet #1 Medlem · 9 inlägg 14 apr 2005 20:52 Helgonet Medlem 9 inlägg 14 apr 2005 20:52 #1 Kan man anmälla sig själv till kvalitetsansvarig?? Skall nämligen bygga till mitt hus på ca 28 kvm/våning i två våningar. Tycker det är lite förmyndarfasoner med kvalitetsansvarig.
Kan man anmälla sig själv till kvalitetsansvarig?? Skall nämligen bygga till mitt hus på ca 28 kvm/våning i två våningar. Tycker det är lite förmyndarfasoner med kvalitetsansvarig.
Immobil #2 Medlem · Blekinge · 10 795 inlägg 14 apr 2005 21:26 Immobil Medlem Blekinge 10 795 inlägg 14 apr 2005 21:26 #2 8) Inga problem, om kommunen anser att du tillräckliga kunskaper.
H Helgonet #3 Medlem · 9 inlägg 14 apr 2005 21:31 Helgonet Medlem 9 inlägg 14 apr 2005 21:31 #3 Får väl hoppas på det...