Kan man anmälla sig själv till kvalitetsansvarig?? Skall nämligen bygga till mitt hus på ca 28 kvm/våning i två våningar. Tycker det är lite förmyndarfasoner med kvalitetsansvarig.
 
8) Inga problem, om kommunen anser att du tillräckliga kunskaper. ;)
 
Får väl hoppas på det... ;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.