Hej! Nån som har koll på någon bra men billig kvalitetsansvarig i Skåne runt Ängelholm-Helsingborg? Ska bygga i Ängelholms kommun..

Tacksam för svar...

Charlotte Andersson,Ingenia byggkonsult (goola) ær riktigt bra.Henne har vi och ærnøjdaen så længe. Mvh

Vem ni än tar så TA INTE Kjell Anders Friberg. Varning för denna skojjare. Han är inte att lita på.

Efter övert ett år har han inte skickat in slutintyget trots löften, löften och löften och bortförklaringar, bortförklaringar och bortförklaringer. Han är en skojjare utan dess like och går ej att lita på.

Själv är vi på väg mot en polisanmälan mot honom.

Se även:
http://www.rejta.se/omdome/398025/Kjell-Anders+Friberg+Kaf+Miljökonsult+AB
http://www.reco.se/kjell-anders-friberg-kaf-miljokonsult-ab

DanielMAN skrev:
bra men billig
Svårt att förena dessa två.

Är också ute efter en bra kvalitéts ansvarig i närheten av Höör, några tips?

haft krister härjesten på mitt tillbygge
vill du så skickar jag det till dig
han bor i höör

Ulf Rindesparr i Billesholm....

Några fler tips? Tycker att 20.000:- är för mycket för en K.A! Måste finnas billigare...

Lönar síg att lyfta luren och ringa runt lite...Ringde 2st samtal och sedan ´fick jag tag i en K.A med bra rykte och sparade mer än 10.000:- Bra timpeng det..

Vad är normalt pris? 10.000kr?

Såvitt jag har förstått det så existerar inget som heter "normalt" pris för detta. Skiljer ju enormt mycket pengar mellan olika K.A!!

DanielMAN skrev:
Såvitt jag har förstått det så existerar inget som heter "normalt" pris för detta. Skiljer ju enormt mycket pengar mellan olika K.A!!
Vilket politikersvar :D
Vad betalade du t.ex.?

Politiker...:) Nej knappast...

Jag fick betala 9600:- för detta efter några telefonsamtal. Första offerten jag fick var på 20.000:-.

10.400:- i skillnad på pris är i min mening för jävligt. Hur kan den ena göra det för 9600:- när den andra vill ha 20.000:- för exakt samma utfört jobb??

Nån som kan motivera detta?

Konstigt med den prisskillnaden om det är samma utförande, men annars kan det väl skilja oerhört mycket i vad som ingår i uppdraget, tex hur många antal besök på arbetsplatsen som görs, närvarande vid slutbesiktning, tar KA själv hand om fuktmätningar osv..

Att spara in på KA är det dummaste man kan göra, ta absolut inte den billigaste utan den bästa !!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.