Kan någon tipsa om en bra kvalitetsansvarig i Nackaområdet, som även kan fungera som "rådgivare". Jag planerar att göra delar av bygget själv och skulle vilja använda KA som bollplank.
Har varit i kontakt med kommunen, men de vill inte ge rekommendationer.