Hej!

Undrar om det är någon här på forumet som byggt hus i Linköping senaste tiden och om ni kan ge tips på en bra kvalitetsansvarig och/eller besiktningsman.

Vi skall bygga ett A-hus i Ekängen och är på planeringsstadiet.

//C

Då fortsätter jag denna tråd på referenser.
 
Redigerat:
Tror du skall flytta denna tråd till refernser...ingen juridisk fråga direkt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.