Hej!
Undrar om det är någon här på forumet som byggt hus i Linköping senaste tiden och om ni kan ge tips på en bra kvalitetsansvarig och/eller besiktningsman.
Vi skall bygga ett A-hus i Ekängen och är på planeringsstadiet.
//C
Då fortsätter jag denna tråd på referenser.