3 359 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
kvalitet på tillverkningen, ikeas luckor
Hej,
Vi har köpt IKEAs applåd, vit, och upptäckt att ganska många av luckorna har små skavanker.
Det kan vara att hörnen har tunnare lack så det ser brunt ut, hackmärken och massa små små gropar i lacken etc etc.
I första vändan bytte vi in 60% av alla luckor o täcksidor.
Första inbytta paketet vi öppnade var jag inte nöjd med, nu har jag inte öppnat de andra men jag kan tänka mig att det blir en tur igen med flera paket till ikea.
Är det vi som är kinkiga eller hade vi riktigt otur? Hur mycket smårepor ska man tolerera? Vore intressant att höra vad ni har för erfarenhet !
Vi har köpt IKEAs applåd, vit, och upptäckt att ganska många av luckorna har små skavanker.
Det kan vara att hörnen har tunnare lack så det ser brunt ut, hackmärken och massa små små gropar i lacken etc etc.
I första vändan bytte vi in 60% av alla luckor o täcksidor.
Första inbytta paketet vi öppnade var jag inte nöjd med, nu har jag inte öppnat de andra men jag kan tänka mig att det blir en tur igen med flera paket till ikea.
Är det vi som är kinkiga eller hade vi riktigt otur? Hur mycket smårepor ska man tolerera? Vore intressant att höra vad ni har för erfarenhet !
Jag skulle inte acceptera någonting om jag inte var nöjd. Och i det här fallet när det gäller Ikea så är det ju bara att byta. Ikea är ju kända för att man får byta allt hur många gånger man vill utan problem. Så jag skulle byta tills jag var nöjd.
Du är inte kinkig, är du inte nöjd så är du inte nöjd!
Du är inte kinkig, är du inte nöjd så är du inte nöjd!
Vi fick Ädel Vit levererad i juni, dom hade mycket hög kvalitet. Inte ett fel. Det var däremot lite sämre med en del Faktum hyllplan.
Klicka här för att svara