Hejsan har precis fått mina panna på plats i mitt nya pannrum där har jag även en acc tank på 750liter. sen har jag en två ledad kulvert in till boningshuset där har jag en acc tank på 750liter med varmvattenslinga och elpatroner i.  

undrar nu hur och vad för ventiler styrningar jag kan tänkas behöba för att detta skall funka riktigt bra..

Mvh Daniel Andersson
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.