K Klicka #1 Medlem · Uddevalla · 1 450 inlägg 8 okt 2011 14:52 Klicka Medlem Uddevalla 1 450 inlägg 8 okt 2011 14:52 #1 Jag kollar runt efter lämplig färg för lister. Kollar på JOTUN. Men jag förstår inte vad som menas med: Kulör: Vit-, A-, B- och C-bas Färgen verkar finnas i olika kulörer. Vad är skillnaden?
Jag kollar runt efter lämplig färg för lister. Kollar på JOTUN. Men jag förstår inte vad som menas med: Kulör: Vit-, A-, B- och C-bas Färgen verkar finnas i olika kulörer. Vad är skillnaden?
E essends #2 Medlem · norrbotten · 219 inlägg 8 okt 2011 23:23 essends Medlem norrbotten 219 inlägg 8 okt 2011 23:23 #2 Så är det med alla färger , baserna är inget du behöver veta eller bry dig om . Men om du vill veta är det tex. Olika mycket vita pigment i dom. Så om du ska ha en ljus kulör används den med mest vitt i och en mörk den utan vitt.
Så är det med alla färger , baserna är inget du behöver veta eller bry dig om . Men om du vill veta är det tex. Olika mycket vita pigment i dom. Så om du ska ha en ljus kulör används den med mest vitt i och en mörk den utan vitt.