Hej
Har en Corroventa dry-o-matic, funkar perfekt. Köpte två samtidigt i tron om att jag behövde två så denna har i princip bara stått, används någon gång för att torka tvätt eller torka ur garaget lite.
Inbyggd reostat där önskat värde ställs in.
Köp innan vår/sommarfukten kommer
3000:- eller bud