Hej, tänkte kolla om hur eran krypgrund ser ut? Vi har plast som täcker hela grunden och grovt grus i mitten och en sandvall ut mot grunden. Plasten sitter inte fast mot grunden och undrar om jag ska tejpa fast den mot grunden för att få det helt tätt. Ser liksom ut som om den lossnat och är rädd att det kan komma in vatten då. Vi har en avfuktare installerad men på vissa ställen kan man se rakt ut i vissa glipor. Ska jag täta där med något? För annars är väl funktionen av avfuktaten inte rätt? Glad för svar. Mvh Johanna
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.