Det här är kanske fel del att posta i men tror det finns väldigt många duktiga här inne med kunskap.
Håller på att renovera, ska bygga nytt hus i vår är planen. Men är löjligt förtjust i lite dom små detaljera.
SÅ min tanke är att fräs kröningslist tror jag man kallar det för att sätta ovanför fönstren. En vertikal fräs hade varit nice to have. Men har iallfall ett fräsbord med tillbehör.
Det jag har svårt för att hitta vilka frässtål man ska ha, svårt att visualisera när man bara ser en liten bild på div olika stål.
Det jag förstått är att det kommer bli flera stål och köra flera gånger för att få till den. Tänker att man fräser en mall så man vet hur höjder, så alla blir samma.
har hittat lite olika varianter på nätet så ni förstår hur "slutmålet" är