Hej!
Har läst boverkets information om energieffektivisering, blir dock inte riktigt klok på svaren.
Jag har idag en gammal panna för pellets/elpatron, där pelletsbrännaren är defekt (sedan våren), så elpatronen står för värmen nu.
Jag skulle vilja ersätta eller komplettera med en luftvattenvärmepump.
Kvalar detta in för stödet? Eller finns det registrerat någonstans att jag kört pellets tidigare i pannan, så därför har jag inte rätt till bidraget?
Någon som vet hur man ska tolka?