Hej! Mitt i smällkalla vintern har min Panasonic luftvärmepump havererat och jag behöver en ny. Frågan är vilken? Bor i (dragigt) hus från 1920 på ca 130 kvm. Är för oteknisk för att kunna jämföra de olika och vill inte bli lurad bara för att jag är tjej... Vilken kan ni rekommendera? Vill ha en kvalitetsvärmepump. Tacksam för förslag!!
 
Mitsubishi Qheat 630 eller 660 är nog bland de bästa pumparna på marknaden just nu. Jag skulle valt 660 då den ger bra effekt när det är riktigt kallt.
 
Håll dig till dom stora märkena och se till att du får 5 års garanti.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.