1 105 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Kris! Behöver ny luftvärmepump!
Hej! Mitt i smällkalla vintern har min Panasonic luftvärmepump havererat och jag behöver en ny. Frågan är vilken? Bor i (dragigt) hus från 1920 på ca 130 kvm. Är för oteknisk för att kunna jämföra de olika och vill inte bli lurad bara för att jag är tjej... Vilken kan ni rekommendera? Vill ha en kvalitetsvärmepump. Tacksam för förslag!!
Vet inte om man får länka till andra forum men här får du garanterat bra hjälp för just ditt ändamål.
http://www.varmepumpsforum.com/
http://www.varmepumpsforum.com/
Håll dig till dom stora märkena och se till att du får 5 års garanti.
Klicka här för att svara