Hej på er,
Här kommer en kreativ tankenöt som jag gärna skulle vilja ha lite inspel på.
Vi ska snart dra igång en renovering/tillbygge men tillgängligheten är utmanande.
Huset ligger vid vattnet men ca 150 m och 20+ höjdmeter från kommunal väg med en två meter bred gångväg med trappor.
Det som vi har funderat på är:
- Floattech-flotte och skeppa till en närliggande badplats (ca 15 min). Det blir lite konkigt men det går att ta via bryggan.
- Lägga metallramper i trapporna och dra någon slags vagn
- Bunkra upp och ta in helikopterlyft.
Hur skulle ni tänkt?
Tackar!