Håller på att inreda ovanvåningen på vårat nya hus. Har sökt en del på nätet men hittar inget fullständigt svar.
Måste man ha lucka/dörr så att man kommer åt utrymmet bakom stödbensväggen(kattvind)?
Har planerat för 1st lucka/dörr så att jag kan komma åt en fläkt som sitter installerad där.
På ena sidan har vi trappan som kommer upp och på den andra har vi en stor kupa som går i linje med ytterväggen nereifrån och upp, vilket innebär att man måste ha 4st luckor/dörrar för att komma åt samtliga utrymmen.