Akahigi
Beställde en 1152 plus 20m avloppsslang. Har bubblat lite dumt i ena badrummet... Tack!

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Det verkar som om min Nilfisk Alto Dynamic inte vill leka längre så det lutar år en 1152 för mig med. Köpte precis en terrasstvätt och en taklans till Nilfisken, är det ngt man kan använda till Kränzlen eller är det nya grejer igen som gäller?

Akahigi
Har 40 m2 altan att rengöra inför lasering. Återkommer med rapport om hur den sköter sig. ;)

Akahigi
Masses skrev:
Det verkar som om min Nilfisk Alto Dynamic inte vill leka längre så det lutar år en 1152 för mig med. Köpte precis en terrasstvätt och en taklans till Nilfisken, är det ngt man kan använda till Kränzlen eller är det nya grejer igen som gäller?
Vet inte om det går att bygga en adapter (?)

Masses skrev:
Skriv ut en adapter?

Masses skrev:
Har letat runt lite på google men inte hittat någon adapter tyvärr.

Tack pågar för fina svar! En adapter i Nylon borde ju funka :)

Pratade med en som säljer Kränzle. Hans inköpspris var sämre än vad butikspriset i Tyskland är.

Norrhyttan skrev:
Pratade med en som säljer Kränzle. Hans inköpspris var sämre än vad butikspriset i Tyskland är.
Varför köper han inte från Tyskland då?

• Gilla
bobas
  • Laddar…
sir_erken skrev:
Varför köper han inte från Tyskland då?
För att han är ÅF och måste handla genom svenska importören.

Akahigi
Norrhyttan skrev:
För att han är ÅF och måste handla genom svenska importören.
Då måste han ju förhandla om sitt pris...

Masses skrev:
Ngn som vet vad teleskop rör eller takrengörare heter på tyska? Kan inte hitta det... :(
[länk]
Teleskoplanze?

Akahigi
Fick min 1152 idag och körde några timmar på terassen idag. Imponerande manick, andas kvalitet långt utöver konsumentkärcher. Fruktansvärt nöjd.

Schmutzkillermunstycket var värt sin vikt i guld, tarvar viss försiktighet. Men jäklar vilket drag.

Även tvättmedelsläget och de två spollägena på den vanliga var sjukt bra.

Väger en del men hjulen går att använda för att köra den upp och ner för en trappa. 15m slang är inte fy skam heller. Hade jag betalat 10000kr för den hade det nog fortfarande nästan känts ok. Sällan det är på det viset, inte sant?

Akahigi
ImageUploadedByTapatalk1398880561.523212.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Foto på den, just uppackad.

Just det: rullen på den här är GRYM. Även den...

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.