1 878 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
"Kräm" i ELLXB
Det finns väl inga dumma frågor ??? ;D
Det är väl inget problem att driva rörelsedeckare (DSC BV600) eller brandvarnare (DSC FSA410) med ELLXB?
Men hur ser det ut med stroboskoplampa och siren (DSC SD15W), torde vara FK eller dylikt, nicht?!
Det är väl inget problem att driva rörelsedeckare (DSC BV600) eller brandvarnare (DSC FSA410) med ELLXB?
Men hur ser det ut med stroboskoplampa och siren (DSC SD15W), torde vara FK eller dylikt, nicht?!
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 191 inlägg
Det känns som om du har koll på läget. 
Jag har dock (efter instruktion från larmkillen) använt ELLXB (EKKX) till alltihopa. Sirenen är oftast piezoelektrisk och drar inte särskilt mycket ström eftersom det endast är höga toner.
Jag har dock (efter instruktion från larmkillen) använt ELLXB (EKKX) till alltihopa. Sirenen är oftast piezoelektrisk och drar inte särskilt mycket ström eftersom det endast är höga toner.
Tja, och letade jag runt lite på nätet så hittar jag att:
- Siren SD15W har 350MA POWER DRAW
- Strobe SL12R har 12VDC och Rating: 180MA
Klicka här för att svara