Hej, Finns det någon här som byggt ett skyddsrumsgarage och kan dela med sig av en kostnadsuppskattning?
Mammas garage byggdes 1995 och är på 42m2 invändigt.
Vi har papper på vilken ersättning dom fick men inte på kostnaden för byggandet eller hur ersättningen beräknades.
Vi tror att dom fick stå för kostnader som tak, isolering samt utvändig panel själva och betala en del av kostnaden för garaget men inte hur mycket.
Tacksam för all hjälp i detta.