2 958 läst ·
2 svar
3k läst
2 svar
Kostnad?
Jag undrar om det finns någon på detta eminenta forum som kan dela med sig av sina kunskaper. Det jag vill få veta är hur stor kostnaden blir om man köper byggsats och låter byggföretag resa huset. Självklart förstår jag att det helt beror på modell osv men någon kanske vet på en höft iallafall? 8)
Medlem
· Västra Götaland
· 780 inlägg
Vet inte riktigt hur du menar ???
Husbyggsatsen varierar ju väldigt i pris beroende på vad man vill att den ska innehålla.
För att stomresa o göra snickarklart beror ju oxå på storleken samt vad det e för hus. :-/
Ex. Vanligt trähus för platta på mark, 1 1/5 plan 150kvm ca; 600.000, resning o snickarklart ca; 200.000, sedan tillkommer ju ALLT det andra, el, vvs, kakling, markarb, avgifter, mm, mm
Husbyggsatsen varierar ju väldigt i pris beroende på vad man vill att den ska innehålla.
För att stomresa o göra snickarklart beror ju oxå på storleken samt vad det e för hus. :-/
Ex. Vanligt trähus för platta på mark, 1 1/5 plan 150kvm ca; 600.000, resning o snickarklart ca; 200.000, sedan tillkommer ju ALLT det andra, el, vvs, kakling, markarb, avgifter, mm, mm
Klicka här för att svara