8 043 läst ·
23 svar
8k läst
23 svar
Kostnad tidigare tillträde
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Man måste inte vara otrevlig och sniken för att man har bra kunskaper i ekonomi. Om man ändå är det går det bra att ta varje chans till egen vinning utan att tänka på andra.blob skrev:
Erik
Det behöver du väl inte skriva här och fråga om :O Det är ju bara att fråga säljarna.blob skrev:
Men nu vet du också hur många andra här tycker.
Vill du veta min åsikt, men det vill du nog inte, så tycker jag också att driftskostnaden hör till den som är ägare av huset vid tidpunkten.
Nanny Fine
Medlem
· Västra Götaland
· 454 inlägg
Nanny Fine
Medlem
- Västra Götaland
- 454 inlägg
Tycker att det blev lite otrevlig ton i tråden...... Om man startar en tråd för att få veta vad folk tycker, då får man väl respektera deras åsikter, även om de inte går i linje med dina egna.... Lyft blicken lite tack och håll stilen killar!
Du har det uppenbarligen så då fattar jag inte varför du lägger upp en sån otroligt korkad tråd här för... Skriv i Dagens Affärer istället då för fan.... Det här är ett fritt forum.... Annat tonläge tack....blob skrev:
Det verkar som att vi har fått in en riktig het besserwisser i en tråd här.... TS själv.... Tror att det är han som håller lågan brinnande, lågan som han själv skapade....Nanny Fine skrev:
Nanny Fine
Medlem
· Västra Götaland
· 454 inlägg
Nanny Fine
Medlem
- Västra Götaland
- 454 inlägg
Milkshaken skrev:
Jo, det var i första hand TS jag syftade på. Man måste inte tycka lika, men respektera att andra tycker olika - det måste man.... Tyckte oxå att det blev en del otrevliga mothugg... Jag är dock varken polis eller moderator, så jag lämnar tråden nu och låter nån annan ta över. :|