Vi ska sätta in en varmvattenberedare i ett rum, denna kommer sedan vara kopplad till ytterligare ett rum. Materialkostnaden för rören är offererade till 20 000 kr - endast material, ej arbete. Jag tycker det låter dyrt, är det rimligt att material för rördragning till varmvattenberedare går på 20 000 kr?