Har just fått vårt vattensystem, Sanipex, rör-i-rör, inmonterat. Det gick åt 90 m rör och 11 uttag av kallt/varmt, ett skåp med kopplingsrör till kallt/varmt + fästen och plastklamrar.
Rörmokaren sa innan att, mellan tummen och pekfingret, det skulle kosta 8-9 000 för rördragningmaterialet
Vad har ni fått ge för era liknande utrustningar ?