Har just fått vårt vattensystem, Sanipex, rör-i-rör, inmonterat. Det gick åt 90 m rör och 11 uttag av kallt/varmt, ett skåp med kopplingsrör till kallt/varmt + fästen och plastklamrar.

Rörmokaren sa innan att, mellan tummen och pekfingret, det skulle kosta 8-9 000 för rördragningmaterialet

Vad har ni fått ge för era liknande utrustningar ?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.