Blumbern skrev:
Dryga på vilket sätt?
Eftersom det har gått 4 år så kanske dom har ny personal nu ;)
 
C CarMan skrev:
låter oekonåmiskt att ha 2 värmepumpar.
du ska ha en bergvärmepump & en FLM. då tar bergvärmepumpen tilvara på den varma frånluften !

[länk]
Hej ,
Vad handlar det om för bergvärme pump?. Min son skall eventuellt installera bergvärme?.
 
Ett tips är att du börjar kolla datumen på alla inläggen som du kommenterar.
 
  • Gilla
Redibo
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.