loffes #181 Medlem · 671 inlägg 30 mar 2010 09:44 loffes Medlem 671 inlägg 30 mar 2010 09:44 #181 Blumbern skrev: Dryga på vilket sätt? Eftersom det har gått 4 år så kanske dom har ny personal nu
Perrolf #182 Medlem · 195 inlägg 17 jan 12:26 Perrolf Medlem 195 inlägg 17 jan 12:26 #182 C CarMan skrev: låter oekonåmiskt att ha 2 värmepumpar. du ska ha en bergvärmepump & en FLM. då tar bergvärmepumpen tilvara på den varma frånluften ! [länk] Hej , Vad handlar det om för bergvärme pump?. Min son skall eventuellt installera bergvärme?.
C CarMan skrev: låter oekonåmiskt att ha 2 värmepumpar. du ska ha en bergvärmepump & en FLM. då tar bergvärmepumpen tilvara på den varma frånluften ! [länk] Hej , Vad handlar det om för bergvärme pump?. Min son skall eventuellt installera bergvärme?.
aspa-hasse #183 Husägare · 341 inlägg 17 jan 13:17 aspa-hasse Husägare 341 inlägg 17 jan 13:17 #183 Ett tips är att du börjar kolla datumen på alla inläggen som du kommenterar.