Tittar lite på detta:
https://www.duravit.se/products/all_series/durastyle.com-en.html?product=3169440
Det är bara 140 cm långt men 80 cm brett och baddjupet är 56 cm.
Vi båda som kommer använda det är normallånga. Vad tror ni, kommer det kännas trångt med längden trots djup och bredd? Någon som kanske har detta eller liknande?
https://www.duravit.se/products/all_series/durastyle.com-en.html?product=3169440
Det är bara 140 cm långt men 80 cm brett och baddjupet är 56 cm.
Vi båda som kommer använda det är normallånga. Vad tror ni, kommer det kännas trångt med längden trots djup och bredd? Någon som kanske har detta eller liknande?
hej! Hur blev det med detta? Går lite samma tankar, nämligen. Ska välja vilket badrum som får badkar respektive dusch och i ena rummet får 140-kar plats och andra 150-kar. Däremot gör ett fönster att det vore bättre att ha badkar i ”140-rummet”.P Peter321 skrev:
Jag var och tittade på badkaret och det kändes stort (men kort som väntatM Moisam skrev:
Tusen tack för återkopplingen! Vad skönt att ni lyckades få till ett större kar. Här har vi bestämt att badkar hamnar i ”150-badrummet”. Tror det skulle kännas lite väl kort med 140 cm när man nu ändå kan välja.P Peter321 skrev:Jag var och tittade på badkaret och det kändes stort (men kort som väntat). Vi tänkte dock om med planlösningen så nu kommer vi nog få plats med ett längre när renoveringen väl blir av. Det fanns att titta på hos Kakelspecialisten i Årsta för ett år sedan när jag skrev tråden, kanske finns det kvar där så att du kan kolla på det själv.
Klicka här för att svara
