Hej, kan man korrigera gjord målning på något sätt? Tänker då om man fått en rinning eller penseldrag?

vi talar om insida av fönster.

Tänker om man kan slipa med 240 sandpapper och sen måla igen om man vill ha ett bättre resultat.

Tack på förhand
 
Javisst, sånt gör jag hela tiden. Riktigt elaka rinningar kan ofta t o m kräva grövre papper. En bra slipmaskin är värd sin vikt i armkramp i såna lägen.
 
  • Gilla
Karlia
  • Laddar…
ricebridge ricebridge skrev:
Javisst, sånt gör jag hela tiden. Riktigt elaka rinningar kan ofta t o m kräva grövre papper. En bra slipmaskin är värd sin vikt i armkramp i såna lägen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.