Hej
jag har en bestway pool, med en intex sandfilterpump. detta är första hela säsongen som vi har den uppsatt.
men jag är lite fundersam över inloppet till pumpen och utloppet, på bilden så är den vänstra hålet insuget till poolen och den högra så går vattnet ut igen. Är det korrekt installerat? båda satt på poolen när vi köpte den på Blocket, men jag tycker mig se i manualer och andra bilder att alla har olika? Vad är det korrekta?
jag har en bestway pool, med en intex sandfilterpump. detta är första hela säsongen som vi har den uppsatt.
men jag är lite fundersam över inloppet till pumpen och utloppet, på bilden så är den vänstra hålet insuget till poolen och den högra så går vattnet ut igen. Är det korrekt installerat? båda satt på poolen när vi köpte den på Blocket, men jag tycker mig se i manualer och andra bilder att alla har olika? Vad är det korrekta?
Hej.TobiasSand skrev:
Hej
jag har en bestway pool, med en intex sandfilterpump. detta är första hela säsongen som vi har den uppsatt.
men jag är lite fundersam över inloppet till pumpen och utloppet, på bilden så är den vänstra hålet insuget till poolen och den högra så går vattnet ut igen. Är det korrekt installerat? båda satt på poolen när vi köpte den på Blocket, men jag tycker mig se i manualer och andra bilder att alla har olika? Vad är det korrekta?
Du har tre saker på bild, vilka syftar du på?
Klicka här för att svara
