Hej!
Har köpt 70x22 brädor till staket.
De har legat ute under pressening där vi köpte det, det var då lite fuktiga. Det har nu legat i vårt garage o torkat en vecka.
Jag såg nu när vi skulle börja olja in brädorna att det är mörkt i ändarna.

Vad kan detta bero på?
Stapel av sågade träplankor ordnade i högar i ett lagerutrymme eller en verkstad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Stapel av sågade träreglar med synliga ådringar, några mörka fläckar, på betonggolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Har ni ingen kapmån så ni kan såga bort lite av ändarna? Det blir ju inte många cm och att lite missfärgning blir kvar gör inget.
 
det blir sådär om det ligger öppet för regn och så torkar det och blir blött om vart annat.
 
Som svettfläckar i en ljus textilklädsel i bilar
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.