Hej!
Har köpt 70x22 brädor till staket.
De har legat ute under pressening där vi köpte det, det var då lite fuktiga. Det har nu legat i vårt garage o torkat en vecka.
Jag såg nu när vi skulle börja olja in brädorna att det är mörkt i ändarna.
Vad kan detta bero på?
Har köpt 70x22 brädor till staket.
De har legat ute under pressening där vi köpte det, det var då lite fuktiga. Det har nu legat i vårt garage o torkat en vecka.
Jag såg nu när vi skulle börja olja in brädorna att det är mörkt i ändarna.
Vad kan detta bero på?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Medlem
· Västernorrland
· 12 012 inlägg
det blir sådär om det ligger öppet för regn och så torkar det och blir blött om vart annat.
Klicka här för att svara