3 766 läst ·
21 svar
4k läst
21 svar
Köpt lägenhet med hemsnickrat(?) kök
Jag trodde ett tag att detta var paroditråden

Om tidigare ägare har byggt helt egna köksskåp av massivt trä och det ser bra ut så tillhör nog denne de 2-3% av sveriges befolkning som är skickliga snickare, du kan nog sova tryggare än många andra isåfall.
Är du orolig för el och rör, ta dit nån att besiktiga och kanske öppna en koppling och kolla de haft stödringar mm. så det verkar rätt gjort. Jag tror rörisar och elektriker ganska snabbt kan se om det är bra eller dåligt gjort...
Är du orolig för el och rör, ta dit nån att besiktiga och kanske öppna en koppling och kolla de haft stödringar mm. så det verkar rätt gjort. Jag tror rörisar och elektriker ganska snabbt kan se om det är bra eller dåligt gjort...
Jo, jag ska göra så. Det kostar inte många tusenlappar.J JohanLun skrev:Om tidigare ägare har byggt helt egna köksskåp av massivt trä och det ser bra ut så tillhör nog denne de 2-3% av sveriges befolkning som är skickliga snickare, du kan nog sova tryggare än många andra isåfall.
Tack för alla svar! Jag var lite paranoid i går men det kommer lösa sig
Du kan lägga upp lite bilder om du vill. Det brukar synas i alla fall om det är friskt kopplat hälften brunnet eller om det är en faktisk elektriker med yrkesstolthet som varit där.T Träkant skrev:
Klicka här för att svara