Tvättmaskiner och torktumlaren är bästa 3 olika märken är Bosch, Electrolux och LG efter jag kollat allt på google. Såg Daikin värmepump bredvid LG tvättmaskin och torktumlare från Daikin produkter. Jag funderar om hur den är bra tvättmaskin vit 10,5 kg LG FV96JNS2QA och torktumlare vit 9 kg LG RV9DN9029 eller tvättmaskin svart 12 kg LG FV90BNS2BE och torktumlare svart 9 kg LG RV9DN902B. Koreansk är god byggkvalitet med LG från alla bolag bäst i test och liksom KIA bilar. Jag har Daikin bergvärmepump efter såg på google för Daikin Altherma 3 GEO sitter vid LG tvättmaskin och torktumlare i tvättstugan från proschyr. Samsung och LG är likadant Koreansk men tester är LG är bättre byggkvalitet och tvättresultat än Samsung. Kanske funderar jag köpa LG, vad tror ni?!
Redigerat:
Det är bra om du vill köpa koreansk med en sjötransport över halva jordklotet, då för då talar man om för alla med klimatångest var skåpet skall stå! Utöver detta är inga av dessa produkter något att bli upphettad över. Kolla med dina vänner vad de tycker om sina.
Klicka här för att svara