Jag har denna sedan 2020. Mycket nöjd med den för mina projekt vad gäller kvalitet och hantering. Men eftersom den är så liten så behöver Du förankra den i något när Du använder full höjd. I mitt exempel på bilderna fäste jag ställningen i balkongräcket när jag klättrade runt. Samt extra brädor för att minimera risken att falla ur.

Illustration av dimensioner och höjder för en stege. Anger storlekar såsom 86 cm, 153 cm och 380 cm. Figuren visar max höjd och vinkelinstruktioner.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Stege med etikett som visar olika höjder och användningar, märke Pinna, med illustrationer av säker fastsättning vid hög höjd.
Skapa konto
Gul villa med balkong, byggställning fäst vid räcke och extra brädor på plats. Stege lutad mot huset för renovering.
Skapa konto

• Gilla
dilemma
  • Laddar…
P poba53 skrev:
Jag har denna sedan 2020. Mycket nöjd med den för mina projekt vad gäller kvalitet och hantering. Men eftersom den är så liten så behöver Du förankra den i något när Du använder full höjd. I mitt exempel på bilderna fäste jag ställningen i balkongräcket när jag klättrade runt. Samt extra brädor för att minimera risken att falla ur.

[bild][bild][bild]
Den där ser riktigt intressant iom möjligheten att olika höjd på benen. Var köpte du den?

Jag köpte den på Jula i Kungälv. Lite surt kanske för de reade den med 1000:- lägre pris någon vecka efter mitt köp

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.