Hej på er alla, o trevlig kväll

Jag har ett litet problem utraget i en story jag undrar över, jag har gjort om en gäst toa med rör som kommer från under bänkskåpen rätt igenom väggen till toan. Det är såhär att efter en vatten skada jag haft så när en röris pluggade vattnet för att riva wcn så verkar det som om han har dragit åt rätt hårt utan stödhylsa eller om det är ngn innan vet inte vad han gjorde riktigt. Röret har klämt ihop sig lite och o det var skit svårt att få det tätt men det är det nu, jag har fått på en ny klämmring men ingen stödhylsa som jag alltid har efter mycket om o men man ser klämmringen lite på baksidan av ändhylsan, frågan är om jag måste byta en rörstump genom väggen för att få det säkert man vill ju inte ha nge mer vatten i huset nu?
Vad säger ni kan man skylla på ngn ?? bör inte han kolla vad som sitter i röret när han drar åt? och vad det är för rör?? jag vet fan inte.
Man kommer lätt åt rören om man lyfter bort 2 skåp i köket så det är ju inte riktigt dåld installation.
Vad säger ni jag är väldigt tacksam för tips o råd

Texastaz

Saknas det en hylsa, kan flera saknas. Kolla alla kopplingar istället för att jaga dolda fel.

Men, det är bara min åsikt.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.