Hej!
Jag vill byta ut en 1-pols strömbrytare till denna kronströmbrytare av märket THPG (som jag förstått det går det att använda en kronströmbrytare som en vanlig 1-pol).
Jag blir osäker på om jag tänker rätt i hur jag planerar att koppla den. Brun sladd är bekräftad Fas och svart leder vidare till lampan.
Bifogar foto på hur jag tänkte koppla och bild på det kopplingsschema som medföljde.
Jättetacksam för om någon mer kunnig kan bekräfta om jag tänker rätt!
Jag vill byta ut en 1-pols strömbrytare till denna kronströmbrytare av märket THPG (som jag förstått det går det att använda en kronströmbrytare som en vanlig 1-pol).
Jag blir osäker på om jag tänker rätt i hur jag planerar att koppla den. Brun sladd är bekräftad Fas och svart leder vidare till lampan.
Bifogar foto på hur jag tänkte koppla och bild på det kopplingsschema som medföljde.
Jättetacksam för om någon mer kunnig kan bekräfta om jag tänker rätt!
Produkter som diskuteras: "multimeter"
Multimetrar
Multimetrar är mångsidiga instrument som används inom elektronik och elteknik för att mäta olika parametrar som ström, spänning och resistans. De kan vara digitala eller analoga och är ett oumbärligt verktyg för alla som regelbundet
Läs mer
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden