Nuvarande spis/ugn är kopplad med trefaskoppling. Jag ska koppla in en "IKEA-Ugn" med dito häll. På Ikeas hemsida står det att de går på 230 V. Kan jag då alltså koppla in de på en vanlig 230 V kontakt? Vad händer då med de faser i elskåpet med 15A säkringarna? Kan jag ta bort dessa och konvertera till 10 A säkringar? Har för mej att det blir billigare eltaxa då. Har jag fel där?
Hasse.