Det är bara dessa kablar som kommer från vägen. Det fanns en vanlig släckare där förut.
Då går det inte med Plejd. Om du kör ZigBee finns det prylar som funkar utan nolla/neutral. Kräver en hub också om du inte redan har det
Tex denna:
VBLED ZigBee 3.0 Flush-Mounted Dimming Actuator Dimmer Switch Without Neutral Cable 230 V (Neutral Conductor) https://www.amazon.de/dp/B08DY38S96/ref=cm_sw_r_awdo_navT_g_J7DRF46NCTSXW7FF4P8H
Tex denna:
VBLED ZigBee 3.0 Flush-Mounted Dimming Actuator Dimmer Switch Without Neutral Cable 230 V (Neutral Conductor) https://www.amazon.de/dp/B08DY38S96/ref=cm_sw_r_awdo_navT_g_J7DRF46NCTSXW7FF4P8H
Redigerat:
Som sagt, du har bara fas och tändtråd där, Plejden måste ha nolla också för att fungera.
Shelly Dimmer 2 är ett alternativ som inte behöver nollan.
Jorden används inte här.
Shelly Dimmer 2 är ett alternativ som inte behöver nollan.
Jorden används inte här.
Klicka här för att svara
