Har byggt ett nytt badrum på övervåningen. Tänker "hämta" vattnet från tvättstugan som ligger under nya badrummet. Någon som har tips på hur man bäst och gärna enkelt kopplar på typ t-rör på befintliga kopplingar i tvättstugan, bifogar bild.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ja det ser ut som du behöver T samt en rörbit. Lossar den undre muttern, sätter istället dit t röret. Tar rörbiten och sätter den på ovansidan tillsammans med muttern som blev över från undersidan på t:et och monterar tillbaka kran kopplingen.
Alltid gött att stoppa in nån ballofix med. Skulle det bli knas någonstans är det lätt att stänga av vissa delar i huset utan att allt stängs av.
Alltid gött att stoppa in nån ballofix med. Skulle det bli knas någonstans är det lätt att stänga av vissa delar i huset utan att allt stängs av.
Redigerat:
Klicka här för att svara